Η Lufthansa δίνει 50.000 ευρώ για κάθε επιβάτη της τραγωδίας με το AirBus
Η κριτική με αφορμή το δυστύχημα είχε γίνει επίσης εντονότερη όσον αφορά τα συστήματα που χρησιμοποιούνται στα αεροσκάφη της, ο χειρισμός είναι όλο και πιο αυτοματοποιημένος και ο πιλότος, αναφέρουν στο γερμανικό δίκτυο πιλότοι, «υποβαθμίζεται σε παρατηρητή».
Τα πρώτα ευρήματα της έρευνας γύρω από την συντριβή της 4U 9525 μπορεί να απομακρύνουν τις αμφιβολίες για την τεχνική αξιοπιστία του στόλου του ομίλου, αλλά κάθε άλλο παρά μειώνουν την πίεση στην εταιρεία: Το ερώτημα που θέτουν αρκετοί είναι εάν η εταιρεία μπορούσε και όφειλε να γνωρίζει ότι ο συγκυβερνήτης ήταν επικίνδυνος.
Πηγή
Post a Comment